Veelgestelde vragen

1. Algemeen

klantenservice algemeen

Verkopen jullie ook tweedehands fietsen?

Nee, wij verkopen geen tweedehands fietsen. Wij beschikken, incidenteel, over normale- en elektrische inruilfietsen. Voor meer informatie hierover ben je van harte welkom in onze winkel waar het ook mogelijk is om een fiets in te ruilen. 

Kan ik mijn fiets bij jullie verzekeren?

Jazeker, sterker nog, voor je onze winkel uit fiets kan uw fiets al verzekerd zijn. Meer informatie over onze verzekering vindt je hier.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Je kan bij ons in de winkel, telefonisch of per mail een cadeaubon aanschaffen. Hier kun je meer informatie over onze cadeaubonnen vinden.

Kan ik een fiets uitproberen?

Tuurlijk! Wij hebben een winkel van 2000m² waar genoeg ruimte is om een paar rondjes te fietsen. Je kan de verkopers vragen om een proefrit te maken. 


 

2. Webshop

vragen over de webshop

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

In onze winkel kun je contant en met pin betalen. In onze webshop kun je veilig betalen met iDeal.

Wat zijn de verzendopties en verzendtijden?

Producten die op voorraad zijn worden altijd binnen 1-3 werkdagen naar je verstuurd via PostNL. Wanneer je een fiets hebt gekocht in de webshop, nemen we altijd even contact met je op voor een geschikt bezorgmoment. Wanneer de producten die je besteld hebt niet op voorraad zijn, bestellen we deze direct en verzenden we deze zo spoedig mogelijk. Wanneer hier meer dan een week overheen gaat, nemen we altijd even contact met je op.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als je het hele orderproces hebt doorlopen en de betaling hebt uitgevoerd kun je zelf niets meer wijzigen aan de order, omdat wij deze in behandeling gaan nemen. Wil je toch iets wijzigen of de order annuleren? Dan kun je het beste even telefonisch contact opnemen via 078-6123300.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen in de webshop zijn inclusief 21% BTW. Op voedingsmiddelen geldt 6% BTW. De prijzen die op de website zijn vermeld worden ook in de winkel gehanteerd.

Kan ik een product retourneren?

Ben je niet tevreden over het product? Dan kun je het terugsturen naar onze winkel. Je betaalt hiervoor alleen de kosten voor het pakket. Het geld wordt altijd binnen 14 dagen overgemaakt. Is jouw product defect? Neem dan even contact met ons op, dan zoeken we samen naar de beste oplossing.


 

3. Overig

diverse vragen

Hebben jullie vacatures?

Op onze vacaturepagina vind je een overzicht van openstaande vacatures.

Kan ik sleutels laten (bij)maken?

Nee, wij maken geen sleutels. Wanneer je in het bezit bent van een slot van AXA kun je via deze website deze website een nieuwe sleutel bestellen. Als het gaat om een sleutel van een ander merk kun je bij de slotenmaker een extra laten bij maken. Wanneer je een nieuwe sleutel hebt laten maken van een verzekerde fiets, moet u dit doorgeven aan de verzekeringsmaatschappij. 

Hebben jullie een werkplaats?

Ja, in onze werkplaats staan onze experts klaar voor reparatie, onderhoud en montage. Klik hier voor meer informatie over de werkplaats.