Veelgestelde vragen

1. Algemeen

klantenservice algemeen

Verkopen jullie ook tweedehands fietsen?

Nee, wij verkopen geen 2e hands fietsen. Vanwege het gebrek aan tijd hebben wij besloten geen 2 hands fietsen meer te verkopen. Een oude fiets inruilen is bij ons wel mogelijk.

Zijn jullie ook op zondag geopend?

We zijn op speciaal aangekondigde zondagen geopend. Daarover vindt u hier meer informatie.

Kan ik mijn fiets bij jullie verzekeren?

Dat kan. Nog voor u onze winkel uit fietst, hebben is uw fiets al verzekerd. Meer informatie over onze verzekeringen vindt u hier.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Ja! In onze winkel kunt u een cadeaubon aanschaffen. Hier kunt u zelf een gewenst bedrag voor kiezen. Onze cadeaubonnen zijn een jaar geldig na afname.

Kan ik een fiets uitproberen?

Ja dat kan! Onze 2000m2 bikestore is zo ingericht dat u er gemakkelijk rondjes kunt fietsen. Als een fiets klaar staat, kunt u aan onze verkopers vragen of u een proefritje kunt maken.


 

2. Webshop

vragen over de webshop

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

In onze winkel kunt u contant en met pin betalen. In onze webshop kunt u veilig betalen met iDeal.

Wat zijn de verzendopties en verzendtijden?

Producten die op voorraad zijn worden altijd binnen 1-3 werkdagen naar u verstuurd via PostNL. Wanneer u een fiets heeft gekocht in de webshop, nemen we altijd even contact met u op voor een geschikt bezorgmoment. Wanneer de producten die u besteld heeft niet op voorraad zijn, bestellen we deze direct en verzenden we deze zo spoedig mogelijk. Wanneer hier meer dan een week overheen gaat, nemen we altijd even contact met u op.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Als u het hele orderproces heeft doorlopen een de betaling heeft uitgevoerd kunt u zelf niets meer wijzigen aan de order, omdat wij deze in behandeling gaan nemen. Wilt u toch iets wijzigen of uw order annuleren? Dan kunt het beste even telefonisch contact opnemen via 078 - 6123300

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen in de webshop zijn inclusief 21% BTW. Op voedingsmiddelen geldt 6% BTW. De prijzen die op de website zijn vermeld worden ook in de winkel gehanteerd.

Kan ik een product retourneren?

Bent u niet tevreden over het product? Dan kunt u het terugsturen naar onze winkel. U betaalt hiervoor alleen de kosten voor het pakket. Uw geld wordt altijd binnen 14 dagen overgemaakt. Is uw product defect? Neem dan even contact met ons op, dan zoeken we samen naar de beste oplossing.


 

3. Overig

diverse vragen

Hebben jullie vacatures?

Op onze vacaturepagina vindt u een overzicht van openstaande vacatures.

Kan ik sleutels laten (bij)maken?

Nee, wij maken geen fiets sleutels bij. Wanneer u in het bezit bent van een AXA slot kunt u heel gemakkelijk via de website een nieuwe sleutel bij bestellen. Wanneer het gaat om een sleutel van een ander merk kunt u een fiets sleutel bij de slotenmaker bij laten maken. Let wel, wanneer u een nieuwe sleutel heeft laten maken geef dit dan altijd door aan de verzekeringsmaatschappij als de fiets verzekerd is.

Hebben jullie een werkplaats?

Ja, in onze werkplaats staan onze fiets experts klaar voor bijvoorbeeld reperatiewerkzaamheden.

Kan ik een fiets uitproberen?